مقالات

راهنمای خرید دزدگیر موتورسیکلت و دوچرخه ⭐️

خرید دزدگیر موتورسیکلت از دیجی دزدگیر

راهنمای خرید دزدگیر موتورسیکلت و دوچرخه ⭐️

چرا دزدگیر موتور سیکلت بخریم؟

جلوگیری از سرقت اگر صاحب یک موتورسیکلت یا هر نوع دوچرخه ای هستید که اغلب در محله خود سوار می شوید، باید بدانید که این یک هدف عالی برای سارقان است. بهترین راه برای محافظت از وسیله خود این است که یک سیستم هشدار با حساسیت بالا خریداری کنید که حتی با ملایم ترین لمس فعال می شود. در اصل، موتورسیکلت یا دوچرخه با سیستم قفل هشدار دهنده یک عامل بازدارنده سرقت است.
از وسیله جدید خود محافظت کنید ناگفته نماند که هر چه موتورسیکلت یا دوچرخه جدیدتر باشد، ارزش آن بیشتر است. بیشتر سارقان موتورسیکلت یا دوچرخه از روی دو چرخه ای با لاستیک های فرسوده، دستگیره های فرسوده، زنجیر زنگ زده یا هر چیزی که از نظر زیبایی ظاهری خشن به نظر می رسد، عبور می کنند. همچنین برخی از برندها مانند هوندا، یاماها، سوزوکی، هارلی دیویدسون و کاوازاکی بیش از سایرین مستعد سرقت هستند. با این حال، بیشتر سارقان در حین بریدن موتورسیکلت یا دوچرخه با سیم کشی و قفل ایمنی، خطر دستگیر شدن را ندارند.پس در این مقاله از دیجی دزدگیر با ما همراه باشید ، راهنمای خرید دزدگیر موتورسیکلت و دوچرخه

امنیت. ساده ترین راه برای دزدیدن موتورسیکلت سوار کردن آن در ون است. با این حال، هر حرکت موتور سیکلت می تواند یک زنگ هشدار ایجاد کند، به خصوص زنگ هشدار قفل دیسک که روی هر چرخ قرار می گیرد. علاوه بر این، برخی از سیستم های هشدار موتور سیکلت دارای ردیاب های تراشه GPS هستند که به شما امکان می دهد دوچرخه را در صورتی که دزد موفق به فرار از آن شود، ردیابی کنید.

 

استیل میت مخصوص موتور سیکلت مدل ۹۸۶

استیل میت مخصوص موتور سیکلت مدل ۹۸۶

 

انواع دزدگیر موتور سیکلت و راهنمای خرید دزدگیر موتورسیکلت و دوچرخه

قفل های هشدار دیسک ترمز

این قفل ها روی سوراخ های ترمز دیسکی موتور سیکلت می چسبند و چرخ ها را بی حرکت می کنند. آنها فشرده و سنگین تر از دستگیره های فرمان یا قفل های زنجیره ای معمولی هستند. فقط مراقب باشید با ترمز دیسکی  سواری نکنید وگرنه ممکن است زمین بخورید و به وسیله خود آسیب وارد کنید. برخی از مدل‌ها دارای کابل یادآوری هستند که معمولاً از قفل تا پدال گاز می‌رود و به شما یادآوری می‌کند که قبل از حرکت قفل را بردارید.

 

قفل های زنگ دار دسته دسته

قفل های زنگ دار دسته دسته را می توان در سمت چپ یا راست فرمان نصب کرد و از دور شدن شما جلوگیری می کند. این قفل ها از یک طرف روی ترمز جلو و دریچه گاز می گیرند و از طرف دیگر کلاچ را می گیرند تا از قرار گرفتن موتورسیکلت  در دنده جلوگیری کنند. آنها همچنین با مواد سخت ساخته شده اند و به راحتی نمی توان آنها را برش داد. سیستم هشدار داخلی یک آژیر قدرتمند 100 دسی بل و بالاتر را ارائه می دهد.

برندهای برتر را میتوانید از دیجی دزدگیر بخواهید

با ما تماس بگیرید

پایل

Pyle یک تولید کننده مشهور تجهیزات مستقر در ایالات متحده است. این شرکت در سال 1960 منحصراً به عنوان یک تولید کننده تجهیزات صوتی تأسیس شد، اما این شرکت در اواخر دهه 2000 به تولید تجهیزات سلامتی و تناسب اندام، تجهیزات صوتی اتومبیل، ابزار اداری، آلات موسیقی و ابزارهای فضای باز پرداخت. محصولات Pyle هرگز کیفیت را به خطر نمی اندازند، بنابراین اگر می خواهید یکی از سیستم های امنیتی درجه یک آن را امتحان کنید، هشدار دوچرخه Pyle Watch Dog را خریداری کنید.

گوریلا خودرو

از دفتر مرکزی خود در لس آنجلس، کالیفرنیا، Gorilla Automotive برخی از بهترین محصولات خودرویی را تولید و طراحی می کند تا زندگی هر صاحب خودرو را بهتر و راحت تر کند. گوریلا در خط وسیعی از محصولات، از جمله قفل چرخ، ابزار و گیج خودرو، مهره، کلیدهای جایگزین، و هشدارهای امنیتی تخصص دارد. یکی از بهترین محصولات آن، زنگ هشدار موتورسیکلت گوریلا است.

قیمت دزدگیر موتور سیکلت و راهنمای خرید

به دلیل نوسانات بسیار بالای ارز قیمت ها به دلار ذکر شده است

زیر 50 دلار: آلارم های موتور سیکلت در این محدوده قیمت یا آلارم ترمز دیسکی هستند یا آلارم هایی با نوارهای چسبی که به دوچرخه وصل می شوند. اکثر آنها دارای ویژگی تشخیص حرکت هستند، می توان آنها را با یک کنترل از راه دور بی سیم کنترل کرد، و صدای زنگ هشداری با صدایی تیز کمی بیش از 100 دسی بل تولید می کند.
50 تا 100 دلار: آلارم هایی در این محدوده قیمتی یا در ترمزهای دیسکی یا فرمان تعبیه شده اند. اکثر آنها دارای سیستم ردیابی GPS، حسگر محیطی و آژیر صدای بلند بیش از 150 دسی بل هستند. علاوه بر این، قفل ها با مواد بادوام طراحی شده اند، با گوشی هوشمند شما سازگار هستند و می توانند با کنترل از راه دور بی سیم کار کنند.
بیش از 100 دلار: امنیت برای شما هزینه دارد. اگر می خواهید 100 درصد تضمینی برای ایمن بودن دوچرخه خود داشته باشید، باید روی محصولاتی در این محدوده قیمت سرمایه گذاری کنید. قفل ها سفت شده اند و حتی اگر بتوان آن ها را برید، این یک فرآیند زمان بر است که بیشتر مجرمان را منصرف می کند.

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت موتور مدل 896

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت موتور مدل 896

ویژگی های کلیدی

رتبه دسی بل

قدرت و صدای زنگ هشدار بر حسب دسی بل اندازه گیری می شود که به شما می گوید صدای زنگ چقدر می تواند بلند باشد. نوع انتخابی شما تا حد زیادی به محل پارک دوچرخه خود بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید خارج از مکان‌هایی با صدای بلند پارک کنید یا آن را در فاصله زیادی از جایی که قرار دارید پارک کنید، به یک سیستم هشدار با درجه دسی‌بل بالا نیاز دارید. هر کاری با صدای بیش از 150 دسی بل انجام می شود. هر چیزی کمتر از آن سطح صدای کمتری را ارائه می دهد.

طرح

فقط داشتن یک سیستم هشدار با صدای بلند کافی نیست. همچنین به چیزی نیاز دارید که به اندازه کافی قوی باشد تا در صورت قطع شدن آلارم به دوچرخه خود بچسبد. این ماده باید از فولاد ضد زنگ بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا یا هر فلز سخت شده دیگری ساخته شده باشد که بدون توجه به اینکه دزد چقدر سعی می کند آن را اره کند دست نخورده باقی می ماند.

ملاحظات دیگر

سهولت استفاده: سیستم دزدگیر باید از زمان نصب تا بهره برداری کاربر پسند باشد. مدلی که با کنترل از راه دور بی سیم یا سازگاری بلوتوث ارائه می شود برای فعال کردن زنگ هشدار، تنظیم پارامترها، انتخاب آهنگ زنگ هشدار و تنظیم صدا و حساسیت دستگاه مفید است.
عمر باتری: به دنبال یک واحد قابل اعتماد باشید که ساعت ها قبل از اتمام باتری آن خدمات ارائه دهد. در نظر بگیرید که معمولاً چه مدت دوچرخه خود را بدون مراقبت رها می کنید و به دنبال واحدی با عمر باتری مناسب باشید. بهترین واحدها از باتری های سلول خشک استفاده می کنند که ممکن است ماه ها طول بکشد تا تخلیه شوند.

نکات و جمع بندی

بهترین مکان برای قفل کردن دزدگیر روی قاب است و نه چرخ ها. جدا کردن چرخ‌ها بدون فعال کردن زنگ چندان دشوار نیست، به خصوص اگر سطح باتری زنگ هشدار کم باشد یا آهنگ زنگ آن کم باشد. اگر مجبورید آن را روی چرخ وصل کنید، آن را روی چرخ عقب قفل کنید زیرا برداشتن قفل در آن مکان بیشتر طول می کشد.
اگر قفل همراه با زنجیر است، حتما آن را محکم روی دوچرخه قفل کنید. اگر به طور شل آویزان شود، بیشتر مستعد ابتلا به برش پیچ، حملات انجماد، حملات پتک و حملات گوه خواهد بود.
هرگز کلید یدکی خود را در صندوق عقب نگذارید یا فراموش نکنید که فرمان خود را قفل کنید. این فقط دزدیدن دوچرخه شما را برای هر کسی آسان می کند. دور زدن قفل فرمان برای کسی آسان نیست و صندوق عقب به راحتی با چاقو باز می شود.
حتی بهترین دزدگیر موتورسیکلت اگر دوچرخه شما را در مکانی خلوت پارک کرده باشد، از آن محافظت نمی کند. مجرمان فقط باید صدا را خفه کنند و به راحتی می توانند بدون توجه دوچرخه را استیک کنند. اطمینان حاصل کنید که همیشه در یک مکان عمومی پارک می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × پنج =