مقالات

بهترین سیستم های امنیتی خانه در سال 2023

دزدگیر خانه در دیجی دزدگیر

بهترین سیستم های امنیتی خانه در سال 2023

ما نزدیک به 10 سال است که سیستم های امنیتی را آزمایش و بررسی می کنیم. هر ساله ما بر اساس قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری، ادغام خانه های هوشمند و البته مقرون به صرفه بودن، سیستم های برتر را انتخاب می کنیم. بهترین انتخاب های ما در سال 2023 را ببینید.با ما در این مقاله از دیجی دزدگیر همراه باشید …

انتخاب یک سیستم امنیتی چیزی است که قطعاً می خواهید به درستی از آن استفاده کنید. احتمالاً سال‌های آینده با آن زندگی خواهید کرد، و بیشتر از آن، برای محافظت از خانه و خانواده خود به آن تکیه خواهید کرد.

برای کمک به شما در تصمیم گیری، ما محبوب ترین سیستم های امنیتی خانه در بازار را آزمایش کردیم. ما نقاط قوت و ضعف، هزینه آنها و اینکه آیا ارزش زمان و هزینه شما را دارند یا خیر، یادداشت کرده ایم.

برای این راهنما، ما بهترین ها را به صورت دستی انتخاب کردیم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم. مهم نیست که چه نوع خریدار هستید، سیستم امنیتی مناسب را در جایی از این لیست پیدا خواهید کرد. با این حال، قبل از اینکه ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم، در اینجا نگاهی گذرا به روند آزمایش ما داریم.

 

آمار تست شده منازل

تعداد سیستم های تست شده 40+
مدت زمان آزمایش 6+ ماه
سیستم های با نصب DIY 8/10
سیستم های با پشتیبان گیری سلولی 8/10

 

چشم انداز امنیت خانه بیش از هر زمان دیگری متنوع شده است. این مجموعه مملو از گزینه‌های گیج‌کننده است – سیستم‌های امنیتی DIY و سیستم‌های حرفه‌ای نصب شده، سیستم‌های خودنظارت و نظارت حرفه‌ای وجود دارد، و طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها از اتوماسیون خانه هوشمند گرفته تا کنترل صوتی در دسترس است.

 

علاوه بر این، امروزه سیستم های امنیتی می توانند از هر چیزی از آپارتمان های استودیویی گرفته تا عمارت ها محافظت کنند. شما می توانید به تعداد مورد نیاز تجهیزات جانبی سیستم امنیتی اضافه کنید، با برخی از سیستم ها که قادر به کار با صدها حسگر هستند. ناگفته نماند، امروزه سیستم های امنیتی طیف گسترده ای از دستگاه ها را ارائه می دهند، از سنسورهای امنیتی گرفته تا خانه های هوشمند و محصولات اینترنت اشیا.

 

به‌عنوان تیمی با چندین دهه تجربه ترکیبی با سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های امنیتی خانه را به‌طور دست اول آزمایش و مقایسه کردیم و 10 موردی را که بالاترین رتبه را داشتند انتخاب کردیم. ما موارد دلخواه خود را بر اساس قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری، ادغام خانه های هوشمند و مقرون به صرفه بودن هر سیستم تعیین کردیم.

 

انتخاب‌های برتر ما شامل محصولاتی از شرکت‌های هشداردهنده معتبر مانند ADT، Vivint و Frontpoint است، اما ما از اخلال‌گران جوانی که اخیراً موج‌هایی را ایجاد کرده‌اند، چشم پوشی نکردیم. اگر به سیستم‌های DIY و قراردادهای انعطاف‌پذیر علاقه‌مند هستید، SimpliSafe، Cove، و اقامت تنها برخی از گزینه‌هایی هستند که در لیست ما مشاهده خواهید کرد. بدون هیچ مقدمه ای بهترین سیستم های امنیتی سال را به شما معرفی می کنیم.

بهترین سیستم های امنیتی خانه در سال 2023

ADT – معتبرترین برند امنیت خانه
SimpliSafe – بهترین سیستم امنیتی خانه بدون قرارداد
Vivint – بهترین نصب حرفه ای
Frontpoint – بهترین امنیت خانه و اتوماسیون
Alder Security – بهترین سیستم امنیتی برای زمان پاسخ
Cove – بهترین برای نصب و راحتی
Brinks Home Security – بهترین سیستم امنیتی خانه DIY
اقامتگاه – بهترین سیستم امنیتی خانه بدون هزینه ماهانه
Deep Sentinel – بهترین سیستم امنیتی برای هوش مصنوعی
کیت امنیتی زنگ زنگ – بهترین سیستم امنیتی خانه الکسا

مقایسه بهترین سیستم های امنیتی خانه

 

قبل از شروع ارزیابی دقیق خود از هر سیستم، نگاهی به اخبار، معاملات و تخفیف های این هفته از این سیستم های امنیتی برتر خانه بیندازید.

ADT: مشتریان جدید با بسته ADT Video & Smart Home یک زنگ در (باتری) Google Nest به همراه یک دوربین Google Nest (باتری) دریافت خواهند کرد.
SimpliSafe: از 50 درصد تخفیف در بسته‌های SimpliSafe لذت ببرید و اگر مانیتورینگ تعاملی (27.99 دلار با 30 روز آزمایشی رایگان) را هنگام پرداخت اضافه کنید، یک دوربین داخلی SimpliCam رایگان (با ارزش 99 دلار) دریافت کنید. شما می توانید در هر زمان بدون هزینه لغو کنید.
Cove: Cove یکی از بزرگترین تبلیغات خود را در سال جاری اجرا می کند – از تخفیف 65 درصدی برای تجهیزات جدید، به علاوه اگر از وب سایت Cove خرید می کنید، یک دوربین داخلی HD رایگان دریافت کنید.
Frontpoint: در صورت خرید یک سیستم امنیتی از Frontpoint، تا 40 درصد تخفیف دریافت کنید. قیمت ها از 129 دلار برای ابتدایی ترین کیت شروع می شود.

تحقیق ما در مورد بهترین سیستم های امنیتی خانه در سال 2023

ADT بیش از صد سال پیش، هشدارهای امنیتی تلگراف را متحول کرد، و حتی امروز، این شرکت به نوآوری در سیستم های امنیتی خانه ادامه می دهد. فراتر از امنیت خانه، سیستم‌های ADT ویژگی‌های اتوماسیون خانگی را از طریق پلتفرمی به نام ADT Control ارائه می‌کنند که فرمان‌های صوتی را از طریق الکسا و دستیار گوگل فعال می‌کند.

علاوه بر کنترل صوتی، ما همچنین به راحتی ADT را از طریق تلفن های هوشمند خود کنترل می کنیم. در واقع، برنامه ADT Control به عنوان کنترل پنل تلفن همراه ما عمل می کرد و به ما امکان دسترسی کامل به سیستم را در خانه و خارج می داد. این سیستم از دزدی ها محافظت می کرد، هشدارهای محیطی می داد و خانه ما را خودکار می کرد، همه اینها از طریق برنامه تلفن هوشمند.

در نهایت، اگر شما یا شخصی که با او زندگی می کنید نیاز به مراقبت پزشکی دقیق داشته باشید، ADT دارای سیستم های هشدار پزشکی است که در کنار سیستم های امنیتی آنها نظارت می شود.

همچنین قابل ستایش است که ADT تقریباً در تمام طول سال پیشنهادهای ویژه دارد. هنگام ثبت‌نام، یک کارت هدیه 100 دلاری Visa دریافت کردیم، اما در حال حاضر، کاربران جدید می‌توانند زنگ ویدیویی Google Nest و نصب دوربین در فضای باز را رایگان دریافت کنند. ما احتمالاً شاهد معاملات بیشتری از ADT در حوالی جمعه سیاه خواهیم بود، بنابراین صفحه معاملات جمعه سیاه ADT ما را علامت گذاری کنید تا به روز بمانید.
آنچه ما دوست داریم
145+ سال نوآوری امنیتی
نصب حرفه ای
تجهیزات با کیفیت بالا
نظارت قابل اعتماد با مراکز متعدد

آنچه ما دوست نداریم
نظارت حرفه ای گران تر از سایرین است
خدمات به مشتری ضربه یا از دست دادن است
نیازمند قراردادهای بلندمدت است
تکنسین نصب باید از خانه شما بازدید کند

 

قیمت پایین برای تجهیزات و مانیتورینگ

SimpliSafe همیشه یکی از ارزان‌ترین راه‌حل‌های امنیت خانه بوده است. شما می توانید یک کیت استارت را با قیمت حدود 250 دلار خریداری کنید، و پس از راه اندازی سیستم، نیازی به پرداخت هزینه ماهانه نخواهید داشت. یعنی اگر خودتان با نظارت بر سیستم مشکلی ندارید. در غیر این صورت، نظارت حرفه ای 17.99 دلار تا 27.99 دلار ماهانه برای شما هزینه خواهد داشت که هنوز بسیار کمتر از میانگین هزینه نظارت امنیتی است.

در چند ماه گذشته شاهد بوده ایم که تخفیف های SimpliSafe بین 20 تا 60 درصد در نوسان بوده است و تخفیف ها معمولاً از نوامبر (جمعه سیاه) تا ژانویه (سال نو) به اوج خود می رسد. اخیراً معاملات جمعه سیاه SimpliSafe قیمت سیستم را تا 60 درصد کاهش داده است.

شما می توانید زمان خرید خود را برای لذت بردن از بیشترین صرفه جویی در زمان خرید انجام دهید، اما حتی بدون این معاملات، سیستم های SimpliSafe در میان مقرون به صرفه ترین سیستم های موجود هستند.

 

تجهیزات با کیفیت

بیش از قیمت های مقرون به صرفه آنها، ما از کیفیت تجهیزات SimpliSafe قدردانی کردیم. SimpliSafe خود تجهیزات را تولید می کند و هر قطعه تحت بررسی های دقیق کیفیت قرار می گیرد.

یکی از مثال‌های درخشان که چرا سخت‌افزار SimpliSafe باکیفیت است، ویژگی به نام پشتیبان‌گیری SmashSafe است. این ویژگی از ایستگاه پایه در برابر دستکاری محافظت می کند. اگر کسی ایستگاه پایه را خراب کند، برای مثال، در تلاش برای غیرفعال کردن آن، به مرکز نظارت هشدار می دهد.

به طور مشابه، یک ویژگی به نام Heartbeat وجود دارد که بررسی می کند که سیستم امنیتی به طور مداوم به درستی کار می کند. حتی اگر فقط یک سنسور قطع شود، یک هشدار دریافت خواهید کرد تا بتوانید آن را مرتب کنید.

SimpliSafe همچنین تنوع خوبی از دوربین‌های امنیتی را ارائه می‌دهد که شامل دوربین داخلی SimpliCam، دوربین خارجی SimpliSafe Pro و زنگ ویدیویی SimpliSafe است. همه این دستگاه‌ها با هم کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که خانه شما بدون مزاحم باقی می‌ماند.

 

FYI: به دلیل کمبود جهانی تراشه رایانه، دوربین خارجی SimpliSafe در عرضه محدود است. در حال حاضر، می توانید آن را با سیستم SimpliSafe خریداری کنید، اما نه به صورت جداگانه

 

ساده برای نصب و انتقال

راه اندازی سیستم SimpliSafe ما آسان بود. از درک ما، اکثر مشتریان تجهیزات را به تنهایی راه اندازی می کنند و تنها حدود سه درصد سفارش می دهند. ما سیستم خود را در حدود 20 دقیقه نصب کردیم و تخمین زدیم که مدیریت آن توسط شخصی بی‌تجربه حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. تمام تجهیزات به صورت مستقل یا با چسب قابل جابجایی به سطوح متصل بودند. ما به راحتی می توانیم یک سیستم امنیتی SimpliSafe را به خانه دیگری منتقل کنیم. قابلیت حمل همراه با هیچ قراردادی به SimpliSafe کمک کرد که هم برای اجاره کنندگان و هم برای مالکان خانه مورد علاقه باشد.

گفته می شود، اگر نصب حرفه ای را ترجیح می دهید، این نیز یک گزینه است. SimpliSafe برای ارائه خدمات نصب با OnTech همکاری کرد. قیمت از 79 دلار شروع می شود، و با توجه به اینکه نصب یک سیستم SimpliSafe چقدر آسان است، ممکن است این تنها چیزی باشد که باید بپردازید مگر اینکه یک سیستم واقعا بزرگ خریداری کنید.

 

Vivint یک سیستم امنیتی پیچیده با ویژگی های پیشرفته برای اتوماسیون خانگی و نظارت تصویری است. این چیزی نیست که یک کاربر معمولی بتواند و بخواهد خودش آن را نصب کند، اما خوشبختانه، Vivint یک سیستم حرفه ای نصب شده است. و بر اساس تجربه ما، آنها بهترین خدمات نصب را در اطراف دارند.

بهتر از این، اگر یک معامله ویژه Vivint پیدا کنید، می توانید نصب حرفه ای را به صورت رایگان دریافت کنید (معمولاً 199 دلار است). این بیشتر از چیزی است که می توانید از یک شرکت امنیتی هوشمند با برخی از بهترین ویژگی های اتوماسیون خانگی و دوربین های امنیتی موجود در بازار بخواهید.

Vivint با برخی از دستیارهای اصلی خانه هوشمند مانند Google Home و Alexa برای توسعه یک خانه کاملا مستقل کار کرد. در تحقیقات ما متوجه شدیم که اکثر مشتریان Vivint صاحب خانه‌هایی بودند که قراردادهای امنیتی بلندمدت داشتند و اکثریت نظرات بسیار خوبی برای Vivint ارائه کردند.

اگرچه Vivint کمی گران‌تر از گزینه‌های امنیتی DIY است، اما می‌توانید از معاملات برای جبران هزینه استفاده کنید. فقط باید زمان خرید خود را تعیین کنید.
آنچه ما دوست داریم
بهترین ویژگی های اتوماسیون خانه هوشمند موجود است
تجهیزات مدرن و خوب طراحی شده است
ضمانت مادام العمر تجهیزات/دستگاه ها
نصب حرفه ای رایگان

آنچه ما دوست نداریم
قرارداد بلند مدت الزامی است
تجهیزات و خدمات گران تر از بسیاری از آنها است
انتقال تجهیزات به خانه دیگری پرهزینه است
قیمت گذاری تجهیزات می تواند گیج کننده باشد

 

دستورات صوتی
Vivint با Alexa آمازون و Google Nest’s Google Assistant همکاری کرد تا کنترل صوتی سیستم‌های خانگی را ارائه دهد. برخی از دستورات ممکن عبارت بودند از:

سیستم امنیتی را “دور” مسلح کنید
درب گاراژ ما را ببندید
چراغ های ما را کم کن
چراغ های ما را روشن کن
حرارت را سه درجه زیاد کنید
زمانی که احساس قدیمی بودن کردیم، امنیت Vivint خود را با یک کنترل زنجیره کلید، یک برنامه تلفن همراه یا کنترل پنل اصلی کنترل کردیم.

 

امنیت خانه با هوش مصنوعی

سیستم‌های Vivint حول یک صفحه کنترل به نام Vivint Smart Hub ساخته شده‌اند و واقعاً هوشمند است. اتوماسیون ها زندگی را برای کاربران Vivint آسان تر می کند، زیرا هاب می تواند اقدامات خاصی را بر اساس تعدادی ورودی انجام دهد. به عنوان مثال، می تواند در شب به تنهایی مسلح شود و مطمئن شود که وقتی به سرزمین رویایی می روید، خانه خود را بدون مراقبت ترک نمی کنید.

 

نمونه های دیگری از اتوماسیون هایی که ما راه اندازی کرده بودیم عبارتند از:

اگر سیستم امنیتی ما تشخیص دهد که کسی در خانه نیست، می تواند ترموستات ما را برای صرفه جویی در انرژی تنظیم کند.
اگر متوجه می شد که ما معمولاً در ساعت خاصی به خانه برمی گشتیم، دما را به موقع برای رسیدن ما تنظیم می کرد.
Vivint گزارش داد که مدیریت هوشمند انرژی حدود 10 تا 15 درصد در هزینه گرمایش و سرمایش خانه به مشتریان صرفه جویی می کند.

ما می توانستیم اقتباس Vivint Sky را کنترل کنیم. تحت هدایت ما، سیستم امنیتی ما به تدریج در امتداد یک زنجیره سه نقطه ای تغییر کرد:

فقط سفارش گرفتن
ارائه پیشنهادات بر اساس تعاملات قبلی ما
انجام اقدامات خود به خود
دوربین های با کیفیت بالا
Vivint دوربین های امنیتی پیشرفته ای را برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی ما ساخته است. ما می‌توانیم در هر زمان با فضای ذخیره‌سازی ابری ویدیو ضبط کنیم و تنظیمات هر دوربین را از راه دور تنظیم کنیم.

ما بیشتر تحت تاثیر جدیدترین دوربین امنیتی Vivint، دوربین خارجی Outdoor Camera Pro با دید در شب قرار گرفتیم. به لطف هوش مصنوعی، 24/7 “تشخیص کمان” را فراهم کرد.

مجموعه امنیتی Vivint همچنین شامل دوربین داخلی Ping و Doorbell Camera Pro است که دارای میدان دید 180 درجه در 180 درجه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 1 = هشت