مقالات

راهنمایی خرید بهترین هد لایت بازار

هد لایت در دیجی دزدگیر

راهنمایی خرید بهترین هد لایت بازار

وقتی نوبت به چراغ‌های ماشینتان می‌رسد، گزینه‌های زیادی دارید. درک نورهای مختلف موجود، و اینکه چگونه دید یا طراحی را بهبود می بخشند، مهم است زیرا شما نورهای مناسب را انتخاب می کنید.

به عنوان مثال،ی لامپ های خاص خودرو، مانند هالوژن، در درجه اول برای افزایش دید در شب هستند. چراغ‌های دیگر، مانند چراغ‌های ال‌ای‌دی، در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند و بسیاری از مزایای مشابه هالوژن‌ها را ارائه می‌کنند، اما با افزودن تمرکز بیشتر. یکی دیگر از گزینه های لامپ چراغ های زنون است که اگر مکررا در جاده های تاریک سفر می کنید، گزینه خوبی هستند. برخی از افراد نیز ترجیح می دهند چراغ های داخلی خودروی خود را ارتقا دهند.

برای خرید جدیدترین هد لایت ها از دیجی دزدگیر کلیک کنید

شما مجبور نیستید همان چراغ هایی را که خودروی شما در حال حاضر نصب کرده است نگه دارید. اگر می خواهید چراغ های ماشین خود را ارتقا دهید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. تعویض چراغ های خودرو در واقع ساده است و می تواند تفاوت زیادی در عملکرد کلی وسیله نقلیه شما ایجاد کند. ما یک راهنمای لامپ خودرو ایجاد کرده ایم تا به شما در انتخاب چراغ های مناسب کمک کند. ما همچنین لیستی از چراغ های برتر را بر اساس عملکرد و نظرات مشتریان گردآوری کرده ایم.

 

لامپ های ال ای دی

چراغ های ال ای دی یکی از رایج ترین چراغ هایی هستند که امروزه در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند. این به این دلیل است که آنها روشن هستند، انرژی کمتری مصرف می کنند و عمر طولانی تری دارند. آنها همچنین خروجی رنگ سفید را ارائه می دهند که بسیاری از رانندگان آن را ترجیح می دهند.

لامپ های LED HONCS 9006

لامپ های LED HONCS 9006/HB4 در یک بسته دوتایی عرضه می شوند که با طراحی HB سازگار است. این چراغ ها 300 درصد روشن تر از چراغ های جلوی سنتی هستند و نور سفید و خنکی تولید می کنند. نصب آنها نیز آسان است و کل فرآیند 10 دقیقه یا کمتر طول می کشد. این چراغ‌های LED با استفاده از مواد باکیفیت طراحی شده‌اند، عمری 50000 ساعته دارند. آنها دارای رتبه برتر هستند و دارای نسبت تطبیق اندازه یکسان 1:1 هستند که به این معنی است که آنها کاملاً از طراحی اصلی نور OEM تقلید می کنند و تا 99 درصد وسایل نقلیه را در بر می گیرند.

لامپ هدلایت خودرو زنوتیک مدل H3 بسته 2 عددی

ویژگی‌های محصول
  • نوع لامپ: COB
  • مدل پایه: H3
  • میزان نوردهی: بیش از 3600 لومن

 

لامپ هدلایت خودرو زنوتیک مدل H3 بسته 2 عددی

 

لامپ LED H4 9003 HB2، CAR ROVER

لامپ های LED H4 Car Rover 9003 HB2 یکی دیگر از گزینه های خوب چراغ های جلو LED هستند. این چراغ ها بسیار روشن هستند و از یک تراشه LED کره ای استفاده می کنند که حداکثر 6000 لومن نور را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای طراحی نصب قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید ارتفاع مناسب چراغ های جلوی خود را انتخاب کنید. طراحی یکپارچه هوشمند داخلی نیز باعث کاهش سوسو زدن یا سوختن چراغ‌ها می‌شود و به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید تعویض شوند. با اتلاف حرارت قوی و فن خنک کننده داخلی، می توانید انتظار داشته باشید که چراغ های جلوی خود دوام بیاورند و در عین حال انتخابی مطمئن باشند.

 

لامپ های ال ای دی فایرهاوک 2022 جدید H11/H8/H9

لامپ‌های LED جدید فایرهوک 2021 H11/H8/H9 با لامپ‌های H11، H8 و H9 سازگار هستند. این چراغ های ال ای دی دارای ویژگی های زیادی هستند که باعث می شود مورد توجه قرار گیرند. آنها از فناوری خنک کننده ارتقا یافته استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد تا بیش از 50000 ساعت زمان استفاده را دوام بیاورند. نصب این چراغ ها نیز ساده است و کاملاً با واحد مسکونی روشنایی فعلی شما مطابقت دارد، البته تا زمانی که اندازه مناسب را انتخاب کنید.

 

چراغ های هالوژن

چراغ های هالوژن نسخه ارتقا یافته لامپ های رشته ای هستند. آنها شامل یک رشته تنگستن در داخل لامپ هستند که با گرما نور تولید می کند. بسیاری از مردم چراغ‌های هالوژن را انتخاب می‌کنند، زیرا روشن‌تر از چراغ‌های خودروهای سنتی هستند و عمر طولانی‌تری دارند. چراغ های هالوژن نیز در طول تاریخ در چراغ های جلوی بسیاری از وسایل نقلیه استفاده شده است. آنها نور سفیدی تولید می کنند که دارای رنگ مایل به زرد است.

 

برای خرید جدیدترین هد لایت ها از دیجی دزدگیر کلیک کنید

 

سیلوانیا 9003XV.BP2

لامپ هالوژنی Sylvania 9003XV.BP Xtravision برای وسایل نقلیه ای ساخته شده است که با طراحی چراغ های جلو H4 سازگار هستند. این چراغ ها نور 55 وات را ارائه می دهند و درک بهتر رنگ و وضوح بیشتری را به خصوص هنگام رانندگی در شب به شما می دهند. لامپ ها دارای طراحی رشته ای منحصر به فرد هستند که مطمئناً سطح روشنایی شما را ارتقا می دهد. این کیت چراغ جلو با دو لامپ LED عرضه می شود.

 

لامپ های چراغ جلو نایلایت H11/H9/H8

لامپ های LED H11/H9/H8 نایلایت با لامپ های H11، H9 و H8 سازگار هستند. این چراغ‌ها طراحی چراغ‌های جلو با نور پایین و سفید را ارائه می‌کنند. آنها 500 درصد روشن تر از چراغ های هالوژن معمولی هستند و دید شما را بهبود می بخشند تا بتوانید بیشتر و واضح تر ببینید. آنها طراحی مماس کاملی دارند، به این معنی که بسیار نازک هستند و خطوط برش را حذف می‌کنند، بنابراین می‌توانید جاده‌های پیش رو را بیشتر مشاهده کنید. حتی در روشن‌ترین تنظیمات، این چراغ‌های هالوژن روی دید خودروی مقابل تأثیری نمی‌گذارند. این چراغ ها همچنین به راحتی نصب می شوند و دارای یک فن خنک کننده هستند که به این معنی است که عمر طولانی تری دارند.

 

لامپ ال ای دی TECHMAX H11

یکی دیگر از گزینه های خوب برای چراغ های هالوژن، لامپ LED TECHMAX H11 است که با فیت های H8، H9 یا H11 سازگار است. این لامپ از طراحی بدون باد و فن استفاده می کند که به این معنی است که دید خوبی را بدون نویز اضافی ارائه می دهد. نصب ساده است و شامل یک فرآیند درج مستقیم است که نیازی به سیم کشی اضافی ندارد. اتلاف گرما نیز این چراغ های جلو را به انتخاب ایمن تری تبدیل می کند. آنها ضد گرد و غبار و آب هستند و اطمینان می دهند که چراغ های جلو شما برای مدت طولانی دوام می آورند. همین ویژگی‌ها به این معنی است که این چراغ‌ها می‌توانند شرایط آب و هوایی شدید را بدون تأثیر بر دوام یا دید، کنترل کنند.

 

لامپ هدلایت خودرو زنوتیک مدل H7 بسته 2 عددی

ویژگی‌های محصول
  • نوع لامپ: COB
  • مدل پایه: H7
  • میزان نوردهی: بیش از 3600 لومن
  • لامپ هدلایت خودرو زنوتیک مدل H7 بسته 2 عددی

چراغ زنون
لامپ چراغ جلوی چراغ مشعل D1S HID

لامپ‌های چراغ‌های جلو مشعل D1S HID رنگ سفید سردی دارند و 150 درصد افزایش فاصله روشنایی در جلو دارند. این چراغ ها به طور خاص برای رانندگی در شب با یک منطقه روشنایی 200 فوتی اضافی طراحی شده اند. آنها دمای رنگ 6000 کلوین را با رنگ سفید الماسی روشن ارائه می کنند. این چراغ‌ها علاوه بر روشن‌کردن مسیر جلو، تشخیص علائم جاده را نیز آسان‌تر می‌کنند. حتی با ارائه نور روشن، این چراغ ها انرژی کمتری مصرف می کنند زیرا با پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش ساخته شده اند که به این معنی است که می توانند تا پنج سال یا بیشتر دوام بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− شش = 2