مقالات

معرفی + نقد و بررسی ردیاب های خودرو

ردیاب خودرو ای ویگو مدل GT800

معرفی + نقد و بررسی ردیاب های خودرو

مراقب رانندگی نوجوان خود باشید یا وسیله نقلیه تجاری خود را با یک ردیاب GPS اتومبیل ردیابی کنید.
بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای اتومبیل‌ها موقعیت مکانی خودرو را به‌طور هم‌زمان گزارش می‌کنند و داده‌های رانندگی را به تلفن همراه کاربر منتقل می‌کنند. آنها همچنین می توانند عواملی مانند سرعت متوسط و سلامت خودرو را گزارش کنند و همچنین در مواقع اضطراری کمک های کنار جاده ای ارائه دهند.

ردیاب‌ها در شکل‌ها، اندازه‌ها و قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند که بسیاری از آنها برای خدمات خود نیاز به اشتراک ماهانه دارند. تیم بررسی متخصص ما بهترین ردیاب‌های GPS را برای خودروها آزمایش کرده است تا انتخاب‌های برتر بازار را محدود کند.

برای دیدن ردیاب های روز دنیا و تحویل در منزل از دیجی دزدگیر کلیک کنید.

 

بهترین های  ردیاب GPS برای اتومبیل شما

ردیاب خودرو در دیجی دزدگیر

گزینه 1 : Bouncie GPS Car Tracker

به دلیل سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن، Bouncie GPS Car Tracker انتخاب ما برای بهترین ردیاب GPS خودرو است. دانلود برنامه، ثبت نام و وصل کردن دستگاه فقط چند دقیقه طول می کشد و فوراً به شما امکان می دهد به ردیابی بی درنگ دسترسی داشته باشید.

Bouncie از 4G LTE برای انتقال داده های رانندگی استفاده می کند، بنابراین اشتراک لازم است. بیشتر اشتراک‌های ردیاب GPS بین 20 تا 25 دلار در ماه است، در حالی که Bouncie فقط حدود 8 دلار هزینه دارد و حتی ویژگی‌های بیشتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی
هزینه ردیاب: حدود 80 دلار
هزینه اشتراک: 8 دلار در ماه
داده های ردیابی در زمان واقعی
رفرش خودکار سفر 15 ثانیه ای
اپلیکیشن موبایل گسترده
به پورت OBD-II متصل می شود
ضمانت مادام العمر همراه با اشتراک

در جعبه چیست؟

دستگاه جی پی اس Bouncie
تجربه ما
دقت Bouncie به عنوان یک ردیاب و ارزش فوق العاده آن، ما آن را 4.8 از 5 ستاره قرار دادیم. اگرچه وقتی ماشین ما کار نمی کرد، ردیابی متوقف شد، اما هر چیز دیگری در مورد آن این نقص طراحی جزئی را جبران کرد.

ردیابی: Bouncie هر 15 ثانیه یکبار به‌روزرسانی موقعیت مکانی را با دقت قابل توجهی به ما می‌داد. ما مشکلات کمی با نقاط کور یا خرابی خدمات داشتیم. یکی از ایرادات این است که Bouncie زمانی که ماشین روشن نیست خاموش می شود، بنابراین در صورت یدک کشی، انتظار نداشته باشید که ماشین خود را ردیابی کنید.

سهولت استفاده: نصب آسان یک مزیت بزرگ با Bouncie بود. توانستیم آن را وصل کنیم و برویم. راه اندازی این برنامه زمان کمی را صرف کرد و همچنین رابط کاربری دوستانه ای داشت.

ارزش: کل هزینه Bouncie، از جمله اشتراک یک ساله، تقریباً 175 دلار است. این به شما امکان می‌دهد به منابعی از جمله ردیابی موقعیت مکانی، گزارش‌های مربوط به سلامت خودرو، و اطلاعاتی برای بهبود رانندگی خود دسترسی داشته باشید. بسیاری از رقبا برای ویژگی‌هایی مانند این هزینه اضافی دریافت می‌کنند که Bouncie را به یک ارزش عالی تبدیل می‌کند.

برای دیدن ردیاب های روز دنیا و تحویل در منزل از دیجی دزدگیر کلیک کنید.

 

آنچه مشتریان بین المللی می گویند
امتیاز نقد آمازون: 4.7 از 5 بر اساس بیش از 3700 بررسی

بررسی‌های مثبت، اعلان‌های بی‌درنگ Bouncie را تحسین می‌کند، به طوری که یکی از مشتریان ادعا می‌کند که ردیاب جان پسرش را که تصادفاً ماشین پسرش در تصادف واژگون شد، نجات داده است. سایر مشتریان راضی از اینکه بتوانند به راحتی والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا رانندگان جوان خود را ردیابی کنند لذت می برند. Bouncie GPS Car Tracker همچنین انتخاب آمازون برای بهترین ردیاب GPS برای اتومبیل است.

بررسی‌های منفی برتر می‌گویند که مصرف‌کنندگان نمی‌دانستند ردیاب‌ها با خودروهایشان خاموش می‌شوند.

 

این برای چه چیز خوب است؟

ما Bouncie Car GPS Tracker را برای هر کسی که می‌خواهد ابزاری مقرون‌به‌صرفه و دقیق برای ردیابی خود یا عزیزانش در جاده‌ها باشد، توصیه می‌کنیم. سهولت استفاده آن را برای افرادی که با دستگاه های GPS آشنا نیستند عالی می کند.

گزینه 2 : LandAirSea 54 GPS Tracker

ردیاب خودرو در دیجی دزدگیر

ردیاب GPS LandAirSea 54 به عنوان سیستم موقعیت یابی مورد علاقه ما که با باتری کار می کند، ردیابی استثنایی را ارائه می دهد. ویژگی تازه سازی مکرر آن مختصات دقیقی را در فاصله 6.0 فوتی موقعیت مکانی خودرو شما ارائه می دهد و کاربران می توانند هر سه ثانیه یکبار به روز رسانی را دریافت کنند.

این دستگاه با آهنربای قدرت فوق العاده داخلی خود روی سطوح فلزی ماشین شما می چسبد. باتری آن معمولاً بین یک تا دو هفته در هنگام ارائه به روز رسانی دوام می آورد، اما در حالت کم مصرف می تواند تا شش ماه دوام بیاورد.

ویژگی های کلیدی
هزینه ردیاب: حدود 30 دلار
هزینه اشتراک: 9.95 دلار تا 49.95 دلار در ماه
داده های ردیابی در زمان واقعی
باتری قابل شارژ
ضدآب
بدنه مغناطیسی
سیم کارت با ردیابی بین المللی
یک سال ضمانت

در جعبه چیست؟

دستگاه GPS LandAirSea
کابل شارژ Micro USB
کلید فعالسازی
تجربه ما
ما طراحی فیزیکی و ردیابی GPS Tracker LandAirSea 54 را دوست داشتیم. اشتراک آن کمی گران است، اما تاریخچه رانندگی دقیق را در یک رابط قابل دسترسی ارائه می دهد و 4.8 از 5 ستاره را به دست می آورد.

ردیابی: ما هیچ مشکلی با ردیابی بی‌درنگ ردیاب 54 GPS نداشتیم، که براساس برنامه اشتراک شما می‌تواند به اندازه فواصل زمانی یک ثانیه‌ای دقیق باشد. اطلاعات دقیق سفر و نقشه واضحی را برای دنبال کردن ماشین آزمایشی ما در اختیار ما قرار داد. یکی از کارهایی که آرزو می کنیم این برنامه انجام می داد این بود که اعلان ها را به طور خودکار فعال می کرد.
سهولت استفاده: راه اندازی نسبتا ساده بود. دستگاه ردیاب باید در یک منطقه بیرونی به سمت آسمان نگه داشته شود تا ماهواره ها را تعیین کند، بنابراین مجبور شدیم کمی کشش انجام دهیم. ما متوجه شدیم که بهترین نقطه برای قرار دادن آن، زیرانداز وسیله نقلیه شماست، اما ردیاب به اندازه کافی کوچک بود که در جعبه دستکش نیز جا شود. ما مشکلات جزئی با سیستم پرداخت برنامه LandAirSea داشتیم.
ارزش: با کمترین نرخ اشتراک ماهانه 19.95 دلار، ردیاب GPS LandAirSea 54 حدود 270 دلار در سال اجرا خواهد شد. این شامل یک سال ضمانت رایگان تا زمانی است که در یک اشتراک ثبت نام کرده باشید. کاربرانی که برای اشتراک سالیانه پیش پرداخت می‌کنند، می‌توانند نرخی معادل 9.95 دلار در ماه دریافت کنند.

آنچه مشتریان می گویند

امتیاز نقد آمازون: 4.1 از 5 بر اساس بیش از 17000 بررسی

ردیاب GPS LandAirSea 54 جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین ردیاب های GPS خودرو در آمازون به دست آورده است. بررسی های مثبت، پشتیبانی فنی مفید و طراحی فشرده LandAirSea را برجسته می کند.

بررسی‌های منفی حول محور این ادعا است که مشتریان ردیاب‌های خود را در حین رانندگی گم کرده‌اند، زیرا بدنه مغناطیسی در شرایط جاده خیس به خوبی نمی‌چسبد.

این برای چه چیز خوب است؟
ما معتقدیم ردیاب GPS LandAirSea 54 برای هر کسی که اهمیتی بین به‌روزرسانی‌ها ندارد و با گذاشتن ردیاب زیر ماشین خود راحت است، مناسب است. در حالی که ویژگی های اضافی قیمت دارند، طرح اشتراک اولیه آرامش خاطر مناسبی را فراهم می کند. ما هر آنچه را که باید در مورد این محصول بدانید در صفحه بررسی تک محصولی خود در اینجا داریم.

گزینه 3 : Tracki 4G Mini GPS Tracker

ردیاب خودرو در دیجی دزدگیر

Tracki 4G Mini GPS Tracker یک دستگاه بسیار همه کاره است که می توانید با استفاده از آهنربا، گیره کمربند، جاکلیدی یا بند به ماشین خود متصل کنید و برای استفاده فراتر از وسیله نقلیه خود عالی است. این می تواند هر 15 ثانیه یک به روز رسانی ارائه دهد و همچنین دارای قابلیت geofencing بسیار دقیق است.

این ردیاب دارای گارانتی مادام العمر نیز می باشد. اگر 4G Mini در هر زمانی از کار بیفتد، می‌توانید با Tracki تماس بگیرید و دستگاه جایگزین را رایگان دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی
هزینه ردیاب: حدود 20 دلار
هزینه اشتراک: 9.95 تا 19.95 دلار در ماه
داده های ردیابی در زمان واقعی
رفرش 15 ثانیه ای
باتری قابل شارژ
پنج سال ذخیره سازی سفر
سیم کارت بین المللی
دکمه SOS برای مواقع اضطراری
گارانتی مادام العمر

برای دیدن ردیاب های روز دنیا و تحویل در منزل از دیجی دزدگیر کلیک کنید.

در جعبه چیست؟

دستگاه GPS Tracki
پوشش سیلیکونی ضد آب GPS
پیوست مغناطیسی
پیوست کلیپ
دو پد چسبنده دو طرفه 3M
کابل شارژ Micro USB
پیچ گوشتی و پیچ های جایگزین
طناب
تجربه ما
نه تنها تطبیق پذیری دستگاه Tracki 4G Mini GPS Tracker مفید است، بلکه این برنامه با تعدادی ویژگی از قبل بارگذاری شده است تا به شما کمک کند تجربه ای سازنده داشته باشید. تنها مشکل واقعی عمر باتری است، اما به طور کلی ما Tracki را 4.8 از 5 ستاره ارزیابی کردیم.

ردیابی: 4G Mini هر 15 ثانیه به‌روزرسانی‌ها را با دقت 50.0 فوت از محل دستگاه ارائه می‌کرد. ما دوست داشتیم که این برنامه در حین رانندگی به‌روزرسانی‌های هشدار سرعت را در اختیار ما قرار دهد. یکی از ایراداتی که متوجه شدیم عمر باتری کم بود که نیاز به شارژ 4G Mini هر دو تا سه روز یک بار داشت.
سهولت استفاده: در ابتدا، مقدار زیادی از ویژگی های ارائه شده توسط برنامه Tracki کمی غرق شدیم. این به شما امکان می‌دهد همه کارها را از geofencing گرفته تا مشاهده سابقه رانندگی خود از پنج سال پیش انجام دهید، اما پس از چند بار استفاده، احساس راحتی کردیم با این برنامه. قرار دادن 4G Mini در هر جایی از ماشین ما بسیار آسان بود و ضمیمه های اضافی به ما اجازه می دادند آن را روی زیرانداز پنهان کنیم یا حتی آن را حمل کنیم.
ارزش: با 19.95 دلار اشتراک ماهانه، رانندگان به تمام ویژگی‌های 4G Mini دسترسی پیدا می‌کنند. Tracki همچنین برنامه های پیش پرداخت شش ماهه، یک ساله و دو ساله را ارائه می دهد که هزینه کمتری در ماه دارند اما هزینه اولیه بیشتری دارند. اگرچه قیمت‌ها با قیمت‌های رقبا رقابت می‌کنند، اما رانندگان باید مایل باشند برای مدت طولانی به 4G Mini خود متعهد باشند.

 

آنچه مشتریان می گویند

امتیاز نقد آمازون: 4.1 از 5 بر اساس بیش از 34000 بررسی

برخی از مشتریان به تجربیات مثبتی اشاره می کنند که 4G Mini را به دلیل اندازه کوچک و ضمانت قابل اعتماد آن به شدت توصیه می کند. برخی دیگر از 4G Mini به دلیل محدوده ردیابی محدود و نقص نرم افزاری آن نام می برند.

این برای چه چیز خوب است؟
با طراحی عالی و برنامه قابل پیمایش، ما Tracki 4G Mini GPS Tracker را برای هر کسی که دوست دارد گزینه های ردیابی قابل تنظیم در اختیار داشته باشد، توصیه می کنیم. کاربران باید مایل باشند که به یک طرح اشتراک پیش پرداخت برای بهترین ارزش متعهد شوند.

در حال بروزرسانی ( بررسی و نقد گزینه های بعدی) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − = 2